Prosjektstyring

  • Ordrehistorikk
  • Verktøy for behandling av utførte oppdrag og kostnader
  • Data fra appene samles og bearbeides til prosjektstyring automatisk
  • Komplett historikk over alle utførte oppdrag 

 

  • Kjørebok 
  • - Oversikt basert på transportmidlene
  • - Avstand tilbakelagt daglig
  • - Inntektsoversikt
  • - Kostnadsoversikt
  • - Posisjonslogg start og slutt
  • - Inspeksjonsoversikt
  • - Servicehistorikk

 

  •  Lønnsoversikt
  • - Daglig skiftrapport
  • - Lønnsberegning på grunnlag av satser du har valgt i databasen
  • - Mulighet for å skille mellom provisjonsbaserte varer og timebaserte varer
  • - Mulighet for å skille mellom fakturerbare timer og lønningstimer

 

Prosjektpartner

Det er lagt opp til en mulighet for prosjektdeling mellom deg og dine underleverandører eller kunder. Dette kan enkelt brukes til å beregne avregning for oppdraget og samtidig gi ordrestatus til kunden. Hvert enkelt utførte oppdrag kan godkjennes eller avvises med en kommentar. Underveis føres det automatisk logg over statusendringer. Denne tilleggstjenesten er helt gratis så lenge begge parter er medlemmer på nettportalen.